سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۴

اخبار

دیدار از خانواده ایثارگران در منطقه آغاجاری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

جانباز و آزاده سرافراز سید فرامرز موسوی: دوران اسارت را تحمل کردم و پایم را نیز قطع کردند و حالا هم حاضرم جانم را فدای انقلاب اسلامی نمایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت دهه مبارک فجر ، سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اربعین شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ، سرگرد تقی زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان امیدیه به همراه  بهرام آقاجری فرمانده حوزه شهید آذری و تعدادی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج قدر با حضور در منزل جانباز و آزاده سرافراز سید فرامرز موسوی فالحی از وی تجلیل کردند. 

در این دیدار فرمانده سپاه پاسداران امیدیه  طی سخنانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد سلیمانی و شهدای مقاومت ، به  یاد شهدا بودن را وظیفه همه دانست و گفت: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون شهداست

سرگرد تقی زاده ضمن تجلیل از  جانباز و آزاده سرافراز سید فرامرز موسوی اظهار داشت: وقتی سرگذشت این عزیزان را مرور می کنیم به عظمت کار شهدا و جانبازان و ایثارگران بیشتر پی می بریم.

در ادامه جانباز دفاع مقدس ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دوران سخت اسارت را تحمل کردم و پایم را نیز در دوران اسارت قطع کردند و حالا هم حاضرم جانم را فدای انقلاب اسلامی نمایم.

سید فرامرز موسوی به ذکر خاطرات اسارت خود پرداخت و اظهار داشت: پای راستم در دفاع مقدس زخمی و در دوران اسارت دچار عفونت شد ، وقتی که از مسئولین اردوگاه خواستم تا مداوایم کنند مرا به درمانگاه بردند و یک نفر از اعضای درمانگاه به من گفت روی صندلی بنشین و پایت را دراز کن تا درمانش کنم. بنده هم پایم را به خیال پانسمان دراز کردم که ناگهان با اره برقی پایم را قطع کرد. در این لحظه بی هوش شدم و بعد که به هوش آمدم تا حدود 6 ماه نمی توانستم حرف بزنم. 

سید فرامرز موسوی فالحی از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری می باشد.

 

خبر
خبر

خبر

خبر

۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۲۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید